Praha.cz

 
Nacházíte se: Zprávy Zajímavosti „Bulovka, Bulovka, je naše srdcovka“
„Bulovka, Bulovka, je naše srdcovka“
Středa, 20. listopad 2013 11:20
„Bulovka, Bulovka, je naše srdcovka“

Nemocnice Na Bulovce má svou firemní písničku. Zatím sice jen pracovní verzi, ale i ta stojí za poslech. Píseň „Bulovka, Bulovka, je naše srdcovka“ vznikla v procesu budování firemní identity Nemocnice Na Bulovce.


Plicní oddělení Nemocnice Na BulovceDnešní životní styl je rychlý, na opozdilce nečeká. Média nás informují o všem, co se děje doma i ve světě. Odevšad se na nás hrnou informace, dobré i špatné. A na prvních místech bývají ty katastrofické. Ty se čtou nejvíc. Pak následují ty špatné, něco jako „katastrofy menšího rozsahu“. A teprve pak se někde v koutku novin či na posledních pozicích rozhlasových nebo televizních zpráv nesměle krčí ty dobré. Ty, které prostě pohladí po duši.


Zpráv, při kterých si řeknete: „Ano, jsem hrdý/á, že jsem člověk!“, nebývá mnoho. Ty špatné je převálcují, protože lépe prodávají. Katastrofické nadpisy křičí do světa a derou se o svou vládu nad našimi myšlenkami. Ale někdy mám po ránu prostě chuť na dobrou zprávu. Mám chuť si přečíst něco veselého, příjemného. A někdy o něčem příjemném, veselém a hezkém mám po ránu chuť napsat. „Bulovka, Bulovka, je naše srdcovka“ mi zní v hlavě už dlouho, je načase vás s ní seznámit!


Corporate identitiy aneb firemní identita po česku


Nemocnice Na Bulovce začala svou firemní identitu, která se také někdy označuje jako corporate identity, budovat už na konci roku 2011. O tom, jaké kroky nemocnice tehdy podnikla, nám popovídal Martin Šalek, mluvčí Nemocnice Na Bulovce: „V rámci procesu „odfakultnění" změnila nemocnice nastavení svých webových stránek a elektronické pošty. Začala fungovat doména bulovka.cz. V souvislosti s tím byla upravena razítka.“ V blízké budoucnosti počítá nemocnice ještě s úpravou vstupní brány, která nese označení nemocnice.


Proč to všechno?


Jednotný styl je příjemný jak pacientům a dalším návštěvníkům nemocnice na Bulovce, tak i zaměstnancům. Je známým a dávno potvrzeným faktem, že pokud je firemní styl silný a jednotný, pozitivně ovlivňuje pocit sounáležitosti k nemocnici. Firemní identita je jedním z kroků k dalšímu posílení věrohodnosti nemocnice. Pozitivně přijímaná firemní identita vytváří předpoklady k úspěchům na všech úrovních vystupování nemocnice jako jednotného celku. A o to Nemocnice Na Bulovce jde! Krok za krokem se lidsky přiblížit ke svým pacientům i zaměstnancům, zaujmout malé místo v jejich srdcích.


Jak je to ve světě?


Oddělení následné péče Nemocnice Na BulovcePocit sounáležitosti se svou firmou zažívají zaměstnanci po celém světě. Firmy se snaží tento pocit rozvíjet pomocí designu, sloganů, konceptů, kryptogramů, firemní filosofie apod. Mnohé z nich v procesu upevňování corporate identity sáhnou i do oblasti hudební. Vzpomeňte si třeba na Japonce! Pro mnohé z nich je samozřejmostí si na začátku nového pracovního dne zazpívat s kolegy firemní hymnu.


A tak není divu, že se v posledních letech firemní písničky nebo alespoň slogany začínají objevovat i u nás. „Bulovka, Bulovka, je naše srdcovka“ je zcela určitě jednou z takových firemních písní.


Jestli má šanci na úspěch a jestli se vám líbí, to si můžete poslechnout tady. Ale pozor! Nahrávka představuje zatím pracovní verzi písničky, nesuďte ji tedy příliš přísně.


„Bulovka, Bulovka, je naše srdcovka“ – rodný list


Autorem hudby je Šimon Kalousek, text složila Veronika Vránová.


Šimon Kalousek není žádným nováčkem na poli skladatelském. Složil např. hudbu k písním „Stíny dvou“ (zpívá Karel Gott), nebo „Hvězdy se mění“ (zpívá Jan Kalousek).


Foto: Nemocnice Na Bulovce, Martin Šalek

pchj



„Bulovka, Bulovka, je naše srdcovka“